Căutăm cât mai curând un nou coleg sau o colegă care să ne întâmpine zi de zi în Secretariat şi care să ne ajute la următoarele:
– întocmirea şi editarea diverselor documente (corespondenţă, cereri de ofertă etc.);
– gestionarea apelurilor telefonice / fax şi ale mesajelor venite prin e-mail;
– înregistrarea, distribuirea şi organizarea corespondenţei şi a documentelor administrative;
– organizarea diverselor activităţi administrative;
– centralizarea necesarului de consumabile şi emiterea comenzilor de achiziţie;
– asigurarea confidenţialitatăţii informaţiilor în cadrul companiei;
– oferirea de asistenţă şi implicarea în principalele activităţi manageriale: planificare, organizare, coordonare, monitorizare, comunicare interdepartamentală;
– procesarea de informaţii specifice activităţii editoriale în aplicaţii informatice proprii;
– alte activităţi de secretariat şi de protocol.
Dacă doreşti să te alături echipei ALL în acest post, ar fi minunat dacă ai deţine:
– cunostinte operare PC (Outlook, Microsoft Office, Internet);
-capacitatea de utilizare în siguranţă a echipamentului de birou (scaner, fax, copiator);
– cunoaşterea unei limbi străine (engleza – obligatoriu, altele constituie avantaj);
– conştiinciozitate;
– capacitate de învăţare rapidă şi adaptabilitate;
– capacităţi deosebite de comunicare şi un caracter sociabil.
Aşteptăm CV-ul tău cât mai curând pe adresa info@all.ro.
Succes!
[…] Mai jos aveti mesajul pe care l-am vazut pe blogul Editurii. Pentru mai multe detalii si adresa de contact intra aici. […]