V-am spus deja că în campania vALLuntar s-au citit 280 de cărţi şi s-au adunat 200 de ore de voluntariat ce va fi realizat în trei centre alese de bloggeri (vă spunem în curând şi care sunt acestea).
Dragii de la MediaBrief au auzit de campania noastră vALLuntar şi ne-au sărit în ajutor.
Astfel, în urma monitorizării campaniei pe perioada 24 ianuarie – 23 martie 2012 pe segmentele Bloguri, Twitter si Facebook, s-au obţinut următoarele rezultate, potrivit MediaBrief:
– 566 articole scrise despre “vALLuntar”
– 1710 comentarii
– 238 shares pe Twitter
– 595 shares pe Facebook
– 261 Likeuri pe Facebook
Mai multe detalii găsiţi pe blogul MediaBrief.
Despre MediaBrief
MediaBrief vă ajută să fiţi informat cu tot ce se scrie despre brandul dumneavoastră în mediul online românesc. Mai mult, vă oferă analize complexe ca să observaţi trenduri sau să măsuraţi eficienţa campaniilor dumneavoastră. Despre serviciile oferite găsiţi detalii aici. Îi găsiţi şi pe Facebook aici sau pe Twitter aici.
Multe mulţumiri merg spre Ioana 🙂
Frumos
[…] nu s-a încheiat bine prima campanie de promovare a lecturii că Grupul Editorial All ne surprinde cu o nouă provocare. M-am implicat […]
[…] campanie de promovare a lecturii, Cartea Călătoare. 50 de cărţi au ajuns deja la bloggerii din vALLuntar. Ei trebuie să le citească şi să le dea, începând de astăzi, mai departe. Cel care primeşte […]
[…] – “Cartea călătoare”. pe scurt : 50 dintre bloggeri care au participat la vALLuntar şi-au ales din nou cărţi, pe care le vor trimite mai departe. în cazul meu, ”soţii […]
[…] s-a terminat campania vALLuntar, am văzut eu pe bloguri că ALL face în continuare lucruri faine. M-am dezmeticit prea târziu […]