Vestitorii primăverii din interior

Deschidem acest articol primăvăratic cu o sugestie la obiect: profită de primăvară nu numai pentru a petrece mai mult timp în aer liber și pentru a te îmbrăca frumos, ci și pentru a face schimbările în interiorul tău pe care ți le dorești de atâta vreme! Odată cu frigul și norii plumburii, ai acum ocazia să te desprinzi și de timiditate, probleme de memorie și accese de furie. În rolul vestitorilor primăverii: 4 cărți recent apărute la Editura ALL, perfecte pentru a fi citite în metrou, pe o bancă în parc sau seara înainte de culcare.

self help editura all

Treci peste timiditate, jenă și rușine pentru a-ți atinge scopurile!

Din când în când, cu toții ne simțim inconfortabil în locuri publice, înconjurați de necunoscuți și constrânși de obligații sociale. De fapt, senzațiile de anxietate socială și timiditate sunt perfect normale. Ca și alte forme de anxietate, anxietatea socială poate fi o formă de apărare împotriva potențialelor pericole sau amenințări. Mai mult decât atât, emoțiile precum jena, vina și rușinea sau timiditatea sunt esențiale pentru stabilirea și menținerea relațiilor interumane. Ele ne determină să ne comportăm moral și adecvat din punct de vedere social. Datorită lor ne străduim să reușim în diverse domenii, creându-ne o imagine bună în ochii celorlalți oameni. Totuși, unii dintre noi ating un nivel de anxietate și timiditate care le afectează viața de zi cu zi și relațiile cu ceilalți oameni. Dacă te îngrijorează în mod exagerat ceea ce cred alții despre tine sau dacă te simți nesigur și anxios în situații ca petrecerile, întâlnirile romantice, vorbitul în public, atunci când ești observat sau când întâlnești necunoscuți, rasfoiește acum cărțile 10 soluții simple împotriva timidității și Ajută-te singur în caz de anxietate socială, alege-o pe cea care ți se potrivește și nu te lăsa până nu învingi definitiv timiditatea! La capatul drumului te așteaptă o viață socială care curge lin și fascinant.

Ajuta-te_singur_in_caz_de_anxietate_sociala-C1

Îmbunătățește-ți memoria (și distrează-te în același timp)!

Uiți mereu unde îți lași cheile? Nu mai știi zilele de naștere ale prietenilor, iar atunci când îți este prezentat cineva îi uiți imediat numele? Îți aduci aminte că trebuie să mergi la o întâlnire după ce a început deja? Dacă primul lucru la care te gândești în urma acestor constatări este că te vei trezi în curând într-o lume fără amintiri, temerea ta este nefondată. Nu ți-ai pierdut mințile, ci doar cheile, iar între timp ti-a iesit in cale Doctorul Memoriei! Creierul uman este un organ mult mai complex, mai flexibil, mai maleabil și mai ușor de reînnoit decât se credea. Ca și în cazul mușchilor, antrenarea creierului poate duce la rezultate extraordinare. Cele 8 capitole ale lucrării sunt ușor de parcurs și conțin cele mai eficiente instrumente de ascuțire a memoriei. Tehnicile propuse sunt simple și amuzante. Exercițiile practice, sfaturile și trucurile ne învață cum să ne concentrăm mai bine, atât la procesul de codificare a informatiilor, cât și la procesul de recuperare a lor din amintire. Prin creșterea capacității de a reține lucrurile importante pentru noi, se îmbunătățește garantat și calitatea vieții.

Doctorul_memoriei-C1

Notați pe hârtie

Una dintre cele mai bune strategii pentru conservarea energiei cognitive este să vă notați sau să vă faceți un calendar al întâlnirilor. Rețineți, faptul că vă notați nu duce în sine la îmbunătățirea memoriei. Ceea ce notați trebuie utilizat în scopul organizării; dacă pierdeți ce-ați notat, nu ajută la nimic. Amplasați notițele strategic în mediul dumneavoastră. Dacă trebuie să dați un telefon la prima oră a dimineții, puneți un post-it lângă periuța de dinți. Dacă trebuie să vă amintiți să treceți pe la poștă în drum spre lucru, lipiți un bilet pe bordul mașinii. Cu ajutorul bilețelelor nu mai trebuie să vă concentrați să vă amintiți fiecare detaliu zilnic, rezervându-vă memoria pentru lucruri cu adevărat importante. (Doctorul memoriei, p. 64)

Învață să-ți păstrezi calmul atunci când toți ceilalți și-l pierd!

Se întâmplă ceva supărător și dintr-odată – BUM! – te aprinzi ca un foc de artificii. Ai senzația că nu poți face nimic pentru a împiedica explozia. Adevărul este că fiecare dintre noi se înfurie din când în când. Furia ne inundă cu un val intens de adrenalină și preia controlul asupra gândurilor și comportamentului nostru. Din fericire, există mai multe tehnici eficiente de gestionare a furiei și de dezamorsare a stărilor conflictuale. Dacă vrei să înveți cum să reacționezi calm și eficient în momentele tensionate, când oricine altcineva și-ar pierde cumpătul, Terapia de 30 de minute pentru managementul furiei este cartea potrivită.

Terapia pentru Managementul furiei

Scrie un comentariu!

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


*

 

Copyright © 2014 Editura All. Toate drepturile rezervate